Cmentarz

Gra na forum dla kilku wybranych osób


#1 2009-03-10 21:54:20

Xzar

Administrator

Zarejestrowany: 2009-03-10
Posty: 11
Punktów :   

Ekwipunek

Ekwipunek postaci będzie się składać z następujących elementów:


Hełmu

Właściwości: modyfikator pancerza, dodatkowy pancerz przy ciosie krytycznym

Zbroi

Właściwości: modyfikator pancerza, modyfikator uników

Butów

Właściwości: modyfikator pancerza, modyfikator uników

Broni/Tarczy

Właściwości:
Broni: obrażenia, modyfikator trafienia, dystans(0 lub 1)
Tarczy: modyfikator pancerza

Biżuterii (jeden element)

Właściwości: Różne

Akcesoria (płaszcze, pasy, rękawice i różne inne)

Właściwości: Różne

Offline

 

#2 2009-03-11 01:51:12

Xzar

Administrator

Zarejestrowany: 2009-03-10
Posty: 11
Punktów :   

Re: Ekwipunek

Hełmy:

Kaptur - Pancerz - 1 ; Pancerz Krytyczny - 1 ; Wymagania - Brak
Szyszak - Pancerz - 2 ; Pancerz Krytyczny - 3 ; Wymagania - Poziom:5, Siła: 5, Kondycja: 4
Hełm - Pancerz - 4 ; Pancerz Krytyczny - 4 ; Wymagania - Poziom:10, Siła: 8, Kondycja: 7

Zbroje

Koszula - Pancerz - 2 ; Wymagania - Brak
Pikowana Zbroja - Pancerz - 4 ; Wymagania - Poziom: 6, Siła: 5, Kondycja: 6
Ćwiekowana Zbroja - Pancerz - 8 ; Wymagania - Poziom: 10, Siła: 7, Kondycja: 8

Buty

Sandały - Pancerz - 1 ; Wymagania - Brak
Trzewiki - Pancerz - 2, Unik +1 ; Wymagania - Poziom: 6
Ciężkie Buty - Pancerz - 4, Unik +2 ; Wymagania - Poziom:9

Tarcze

Puklerz - Pancerz - 1 ; Pancerz Dystansowy - 1 ; Wymagania - Brak
Mała Tarcza - Pancerz - 2 ; Pancerz Dystansowy - 3 ; Wymagania - Poziom: 4, Siła: 5, Kondycja: 5
Trójkątna Tarcza - Pancerz - 4 ; Pancerz Dystansowy - 5 ; Wymagania - Poziom: 10, Siła: 9, Kondycja: 9

Biżuteria (Wszystkie elementy mają wymagany 4 poziom)

Amulet - Trafienie +1
Sygnet - Zadawane obrażenia w walce wręcz zwiększone o 1
Pierścień - Inicjatywa +1
Talizman - Obrażenia od żywiołów zmniejszone o 1

Akcesoria (Wszystkie elementy mają wymagany 6 poziom)

Peleryna - Unik +2
Rękawice - Trafienie +2
Nagolenniki - Pancerz +3, Unik -3
Naramienniki - Pancerz +3, Trafienie -3

Bronie

Miecze

Krótki Miecz - Obrażenia: k6 ; Trafienie: +2 ; Wymagania: Brak
Tasak - Obrażenia: k6+1 ; Trafienie: +2 ; Wymagania: Poziom: 4, Siła: 6
Gladius -Obrażenia: k6+1 ; Trafienie: +3 ; Wymagania: Poziom: 9, Siła: 10

Topory

Toporek - Obrażenia: k6+1 ; Wymagania: Brak
Ręczny Topór - Obrażenia: k6+2 ; Trafienie: -1 ; Wymagania: Poziom: 5, Siła: 7
Szeroki Topór - Obrażenia: k6+3 ; Trafienie: -2 ; Wymagania: Poziom: 10, Siła: 12

Maczugi

Pałka - Obrażenia: k6-1, Trafienie: +1 ; Wymagania: Brak
Maczuga Z Kolcami - Obrażenia: k6, Trafienie: +2 ; Wymagania: Poziom: 3, Siła: 5
Buława - Obrażenia: k6, Trafienie: +4 ; Wymagania: Wymagania: Poziom: 8, Siła: 9

Łuki

Krótki Łuk - Obrażenia: k6-1, Trafienie: +2 ; Wymagania: Brak
Długi Łuk - Obrażenia: k6, Trafienie: +2 ; Wymagania: Poziom: 5, Siła: 6, Zręczność: 6
Myśliwski Łuk - Obrażenia: k6+1, Trafienie: +3 ; Wymagania: Poziom: 10, Siła: 9, Zręczność: 10

Laski

Kij - Obrażenia: k6-2, Trafienie: +3 ; Wymagania: Brak
Krótka Laska - Obrażenia: k6-1, Trafienie: +3 ; Wymagania: Poziom: 5, Siła: 4, Zręczność: 5
Wzmocniona Laska - Obrażenia: k6, Trafienie: +4 ; Wymagania: Poziom: 9, Siła: 6, Zręczność: 8

Eliksiry

Mały Czerwony Eliksir - Przywraca 15 punktów życia
Średni Czerwony Eliksir - Przywraca 35 punktów życia
Duży Czerwony Eliksir - Przywraca 60 punktów życia

Mały Niebieski Eliksir - Przywraca 15 punktów magii
Średni Niebieski Eliksir - Przywraca 35 punktów magii
Duży Niebieski Eliksiry - Przywraca 60 punktów magii

Mały Zielony Eliksir - Przywraca 10 PŻ i PM
Średni Zielony Eliksir - Przywraca 25 PŻ i PM
Duży Zielony Eliksir - Przywraca 45 PŻ i PM

Antidotum x - leczy zatrucie o sile x

Offline

 

#3 2009-03-11 21:15:13

Xzar

Administrator

Zarejestrowany: 2009-03-10
Posty: 11
Punktów :   

Re: Ekwipunek

Startowe wyposażenie postaci

Wojownik: Krótki Miecz, Koszula, Puklerz, 2 Czerwone Eliksiry, 2 Niebieskie Eliksiry

Łowca: Krótki Łuk, Koszula, Sandały, 2 Czerwone Eliksiry, 2 Niebieskie Eliksiry

Mag: Kij, Koszula, Kaptur, 4 Czerwone Eliksiry, 4 Niebieskie Eliksiry

Mnich: Pałka, Koszula, 4 Czerwone Eliksiry, 4 Niebieskie Eliksiry, 2 Zielone Eliksiry

Dodatkowo każda postać rozpoczyna grę z 50 miedzianymi monetami

Offline

 

#4 2009-03-12 14:43:21

Xzar

Administrator

Zarejestrowany: 2009-03-10
Posty: 11
Punktów :   

Re: Ekwipunek

Każda z broni może być ulepszana na dwa sposoby:

1) Polega na "rozłożeniu" broni i ponownym jej wykonaniu przy użyciu lepszej rudy, lub drewna (w zależności od rodzaju broni). Jednak aby ulepszyć broń, musimy być w posiadaniu jej szkicu. Szkic może dla nas wykonać kowal poprzez zniszczenie egzemplarza broni, lub możemy się natknąć na niego podczas swoich wędrówek.  Następnie musimy dysponować określonym rodzajem rudy i węglem. Gdy mamy już spełnione te warunki, można stworzyć broń. Broń można stworzyć z następujących materiałów:

Miedź -> Zwykłe bronie
Cyna -> Broń +1
Żelazo -> Broń +2
Srebro -> Broń +3
Tytan -> Broń +4

Lipowe -> Zwykłe bronie
Cisowe -> Broń +1
Wiśniowe -> Broń +2
Dębowe -> Broń +3
Martwego Drzewa -> Broń +4

2) W przedmioty można wtapiać różne magiczne kamienie, przedmioty, czy runy. Dodają one różne bonusy do broni którą ulepszamy. Aby ulepszyć w ten sposób broń, musimy dysponować przedmiotem który chcemy ulepszyć, egzemplarzem przedmiotu który wtapiamy w przedmiot i dodatkowo należy odwiedzić kowala. Gdy spełnimy te warunki, możemy ulepszyć broń.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.081 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rock-metal.pun.pl www.beybladeclub.pun.pl www.atk.pun.pl www.all4you.pun.pl www.im-agh.pun.pl