Gra na forum dla kilku wybranych osób
Ekwipunek postaci będzie się składać z następujących elementów:
Hełmu
Właściwości: modyfikator pancerza, dodatkowy pancerz przy ciosie krytycznym
Zbroi
Właściwości: modyfikator pancerza, modyfikator uników
Butów
Właściwości: modyfikator pancerza, modyfikator uników
Broni/Tarczy
Właściwości:
Broni: obrażenia, modyfikator trafienia, dystans(0 lub 1)
Tarczy: modyfikator pancerza
Biżuterii (jeden element)
Właściwości: Różne
Akcesoria (płaszcze, pasy, rękawice i różne inne)
Właściwości: Różne
Offline
Hełmy:
Kaptur - Pancerz - 1 ; Pancerz Krytyczny - 1 ; Wymagania - Brak
Szyszak - Pancerz - 2 ; Pancerz Krytyczny - 3 ; Wymagania - Poziom:5, Siła: 5, Kondycja: 4
Hełm - Pancerz - 4 ; Pancerz Krytyczny - 4 ; Wymagania - Poziom:10, Siła: 8, Kondycja: 7
Zbroje
Koszula - Pancerz - 2 ; Wymagania - Brak
Pikowana Zbroja - Pancerz - 4 ; Wymagania - Poziom: 6, Siła: 5, Kondycja: 6
Ćwiekowana Zbroja - Pancerz - 8 ; Wymagania - Poziom: 10, Siła: 7, Kondycja: 8
Buty
Sandały - Pancerz - 1 ; Wymagania - Brak
Trzewiki - Pancerz - 2, Unik +1 ; Wymagania - Poziom: 6
Ciężkie Buty - Pancerz - 4, Unik +2 ; Wymagania - Poziom:9
Tarcze
Puklerz - Pancerz - 1 ; Pancerz Dystansowy - 1 ; Wymagania - Brak
Mała Tarcza - Pancerz - 2 ; Pancerz Dystansowy - 3 ; Wymagania - Poziom: 4, Siła: 5, Kondycja: 5
Trójkątna Tarcza - Pancerz - 4 ; Pancerz Dystansowy - 5 ; Wymagania - Poziom: 10, Siła: 9, Kondycja: 9
Biżuteria (Wszystkie elementy mają wymagany 4 poziom)
Amulet - Trafienie +1
Sygnet - Zadawane obrażenia w walce wręcz zwiększone o 1
Pierścień - Inicjatywa +1
Talizman - Obrażenia od żywiołów zmniejszone o 1
Akcesoria (Wszystkie elementy mają wymagany 6 poziom)
Peleryna - Unik +2
Rękawice - Trafienie +2
Nagolenniki - Pancerz +3, Unik -3
Naramienniki - Pancerz +3, Trafienie -3
Bronie
Miecze
Krótki Miecz - Obrażenia: k6 ; Trafienie: +2 ; Wymagania: Brak
Tasak - Obrażenia: k6+1 ; Trafienie: +2 ; Wymagania: Poziom: 4, Siła: 6
Gladius -Obrażenia: k6+1 ; Trafienie: +3 ; Wymagania: Poziom: 9, Siła: 10
Topory
Toporek - Obrażenia: k6+1 ; Wymagania: Brak
Ręczny Topór - Obrażenia: k6+2 ; Trafienie: -1 ; Wymagania: Poziom: 5, Siła: 7
Szeroki Topór - Obrażenia: k6+3 ; Trafienie: -2 ; Wymagania: Poziom: 10, Siła: 12
Maczugi
Pałka - Obrażenia: k6-1, Trafienie: +1 ; Wymagania: Brak
Maczuga Z Kolcami - Obrażenia: k6, Trafienie: +2 ; Wymagania: Poziom: 3, Siła: 5
Buława - Obrażenia: k6, Trafienie: +4 ; Wymagania: Wymagania: Poziom: 8, Siła: 9
Łuki
Krótki Łuk - Obrażenia: k6-1, Trafienie: +2 ; Wymagania: Brak
Długi Łuk - Obrażenia: k6, Trafienie: +2 ; Wymagania: Poziom: 5, Siła: 6, Zręczność: 6
Myśliwski Łuk - Obrażenia: k6+1, Trafienie: +3 ; Wymagania: Poziom: 10, Siła: 9, Zręczność: 10
Laski
Kij - Obrażenia: k6-2, Trafienie: +3 ; Wymagania: Brak
Krótka Laska - Obrażenia: k6-1, Trafienie: +3 ; Wymagania: Poziom: 5, Siła: 4, Zręczność: 5
Wzmocniona Laska - Obrażenia: k6, Trafienie: +4 ; Wymagania: Poziom: 9, Siła: 6, Zręczność: 8
Eliksiry
Mały Czerwony Eliksir - Przywraca 15 punktów życia
Średni Czerwony Eliksir - Przywraca 35 punktów życia
Duży Czerwony Eliksir - Przywraca 60 punktów życia
Mały Niebieski Eliksir - Przywraca 15 punktów magii
Średni Niebieski Eliksir - Przywraca 35 punktów magii
Duży Niebieski Eliksiry - Przywraca 60 punktów magii
Mały Zielony Eliksir - Przywraca 10 PŻ i PM
Średni Zielony Eliksir - Przywraca 25 PŻ i PM
Duży Zielony Eliksir - Przywraca 45 PŻ i PM
Antidotum x - leczy zatrucie o sile x
Offline
Startowe wyposażenie postaci
Wojownik: Krótki Miecz, Koszula, Puklerz, 2 Czerwone Eliksiry, 2 Niebieskie Eliksiry
Łowca: Krótki Łuk, Koszula, Sandały, 2 Czerwone Eliksiry, 2 Niebieskie Eliksiry
Mag: Kij, Koszula, Kaptur, 4 Czerwone Eliksiry, 4 Niebieskie Eliksiry
Mnich: Pałka, Koszula, 4 Czerwone Eliksiry, 4 Niebieskie Eliksiry, 2 Zielone Eliksiry
Dodatkowo każda postać rozpoczyna grę z 50 miedzianymi monetami
Offline
Każda z broni może być ulepszana na dwa sposoby:
1) Polega na "rozłożeniu" broni i ponownym jej wykonaniu przy użyciu lepszej rudy, lub drewna (w zależności od rodzaju broni). Jednak aby ulepszyć broń, musimy być w posiadaniu jej szkicu. Szkic może dla nas wykonać kowal poprzez zniszczenie egzemplarza broni, lub możemy się natknąć na niego podczas swoich wędrówek. Następnie musimy dysponować określonym rodzajem rudy i węglem. Gdy mamy już spełnione te warunki, można stworzyć broń. Broń można stworzyć z następujących materiałów:
Miedź -> Zwykłe bronie
Cyna -> Broń +1
Żelazo -> Broń +2
Srebro -> Broń +3
Tytan -> Broń +4
Lipowe -> Zwykłe bronie
Cisowe -> Broń +1
Wiśniowe -> Broń +2
Dębowe -> Broń +3
Martwego Drzewa -> Broń +4
2) W przedmioty można wtapiać różne magiczne kamienie, przedmioty, czy runy. Dodają one różne bonusy do broni którą ulepszamy. Aby ulepszyć w ten sposób broń, musimy dysponować przedmiotem który chcemy ulepszyć, egzemplarzem przedmiotu który wtapiamy w przedmiot i dodatkowo należy odwiedzić kowala. Gdy spełnimy te warunki, możemy ulepszyć broń.
Offline